نحوه ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل با مکالمه رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی | مشهد بیمه

نحوه ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل با مکالمه رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

چندی است که ارایه‌ی سیم‌کارت اعتباری رایتل و یک‌سال خدمات به صورت رایگان به تمامی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی میسر شده است.

نحوه‌ی ثبت نام سیم‌کارت رایگان رایتل با هدیه‌ی یک سال مکالمه‌، برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

رایتل به‌عنوان عضوی از خانواده تامین اجتماعی، شرایط ویژه ای را جهت برخورداری از خدمات نوین ارتباطی برای این خانواده فراهم آورده‌است. به موجب این طرح، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند سیم‌کارت اعتباری با بسته آغازین فوق‌العاده به مدت 12 دوره 30 روزه شامل 360 روز تماس صوتی درون شبکه و 24 گیگابایت اینترنت را به صورت رایگان دریافت نمایند.

چنانچه جزو بیمه‌شدگان تامین اجتماعی (دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی) هستید، می­‌توانید با ثبت نام در این طرح ویژه علاوه بر بهره‌مندی از پوشش سراسری با کیفیت 3G و 4G رایتل، از تعرفه مناسب، بسته‌های مصرفی ارزان، متنوع و بسته‌های ترکیبی استثنایی رایتل نیز استفاده نمایید.

برای ثبت نام و دریافت سیم کارت رایگان رایتل با مشهد بیمه تماس بگیرید

مرحله اول

بعد از انتخاب طرح تامین اجتماعی از منوی ثبت‌نام و خرید، اطلاعات درخواستی مانند استان، شهر، کد ملی و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمایید و با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت‌نام و خرید و پذیرش آن، وارد مرحله ورود اطلاعات خواهید شد.

نکتهکد شناسایی بیمه را می‌توان از صفحه اول دفترچه تامین اجتماعی بخش مشخص شده یا از طریق صفحات دیگر دفترچه با عنوان”کد شناسایی بیمه” مشاهده و استفاده نمود.

مرحله دوم: ورود اطلاعات

در این مرحله، بایستی صفحه کلید خود را به زبان فارسی تنظیم و سپس اطلاعات خود را مطابق با مشخصات وارد شده در کارت ملی به ترتیب تکمیل نمایید

مرحله سوم: تایید اطلاعات

در این مرحله، تمامی اطلاعات ورودی شما جهت تایید نمایش داده می‌شوند.

مرحله چهارم: ارایه فاکتور و واریز وجه

دراین مرحله فاکتور نمایش داده می‌شود که به دلیل رایگان بودن این طرح با کلیک بر روی مرحله بعد ثبت‌نام انجام خواهد شد.

مرحله پنجم: ارایه رسید

در این مرحله پس از تایید، رسید به شما نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است سیم‌کارت، طی 48 ساعت کاری به پست پیشتاز تحویل می‌گردد و پس از 8 روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

مشاوران ما در مشهد بیمه آماده ارائه مشاوره رایگان صفرتا صد صدور بیمه تا پشتیبانی وصول خسارات احتمالی به  شما عزیزان می باشد.

شماره تماس 32225639-051