هزینه های جراحی عمل بینی ودرچه صورت بیمه آن را پوشش میدهد | مشهد بیمه

هزینه های جراحی عمل بینی ودرچه صورت بیمه آن را پوشش میدهد

هزینه جراحی عمل بینی توسط بیمه به نوع مشکل داخل بینی بستگی دارد ولی قبل از توضیح این موضوع باید بدانید بیمه قرارداد میان فرد بیمه شونده و شرکت بیمه شناخته شده می باشد؛ (به طور کلی قرارداد فرم استاندارد) که در قبال پرداخت اولیه ( حق بیمه)، بیمه گزار هزینه های حاصل از اتفاقات و حوادث ناگوار تحت پوشش بیمه را تقبل می نماید.

در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه دارای بیمه های گوناگونی از قبیل بیمه ی تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و … هستند. بعضی از کارکنان اداره جات و شرکت ها نیز دارای بیمه های تکمیلی مانند آسیا یا ایران و یا بیمه های دیگر هستند.

 هزینه های جراحی عمل بینی

آیا بیمه، عمل زیبایی بینی را تحت پوشش قرار می دهد یا خیر؟

تعداد بسیاری از این افراد مشتاقند بدانند که آیا بیمه، عمل زیبایی بینی را تحت پوشش قرار می دهد یا خیر؟ اغلب اشخاصی که سال های متمادی حق بیمه پرداخت کرده اما هیچ استفاده ای از بیمه ی خود نکرده اند، مایلند که بیمه بخشی از هزینه های عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) را تقبل نماید.

در خصوص عمل بینی با بیمه می توان گفت پرداخت هزینه های جراحی بینی توسط بیمه به نوع مشکل داخل بینی بستگی دارد. در رابطه با عمل بینی با بیمه می توان افزود بیمه ها در صورتی هزینه عمل بینی را تقبل می کنند که مشکل شما درمانی باشد یعنی انحراف درون بینی شدید باشد یا سینوزیت یا پولیپ داشته باشید.

بعد از انجام سی تی اسکن و یا عکس هایی که کاملاً این مشکل را نشان دهند و پزشک رادیولوژی تشخیص انحراف و یا پولیپ را تأیید کند بیمه های تکمیلی قسمت های مرتبط با این عارضه را به طور کامل تحت پوشش قرار خواهند داد.

 هزینه های جراحی عمل بینی

این قسمت شامل بی هوشی اتاق عمل و حق العمل پزشک جراح و هزینه بیمارستان می شود. شایان توجه است که بیمه کل هزینه های عمل زیبایی بینی را تقبل نمی کندولیکن بیمه های تکمیلی مقدار پرداختشان بیش از بیمه پایه می باشد و امکان دارد حتی تا یک سوم از تمامی هزینه ها را تحت پوشش قرار دهند. توصیه می شود بیمار پیش از اقدام برای بیمه از پزشک خود نامه های متعددی به منظور بررسی مشکل خود دریافت کرده و رادیولوژی و عکس انجام دهد و بعد از تأیید پزشک معالج به انضمام برگه ی پذیرش بیمارستان به بیمه خود رجوع نموده و در خصوص هزینه ها اطلاع یابد. چرا که مطابق با ضوابط و قوانین بیمه مبالغ پرداختی در هر سال با سال های گذشته متفاوت است.